دکوراسیون و طراحی داخلی

وبلاگی برای آموزش دکوراسیون و طراحی داخلی مسکونی، تجاری، اداری

دکوراسیون و طراحی داخلی

وبلاگی برای آموزش دکوراسیون و طراحی داخلی مسکونی، تجاری، اداری

10 راه برای متخصص شدن در دکوراسیون داخلی


10 راه برای متخصص شدن در دکوراسیون داخلی
10 راه برای متخصص شدن در دکوراسیون داخلی

طراحان داخلی هم از نظر فنی و هم با خلاقیت ، حل کننده مشکل هستند. آنها با مشتریان کار می کنند تا راهکارهای طراحی خانه و تجاری را بسازند که هم کاربردی و هم جذاب باشند. آنها مهارت های عملی و دید زیبایی شناسی را برای ایجاد طرح های منسجم که بر تجربه انسان تأثیر می گذارد ترکیب می کنند. مشاغل که دیگر به عنوان یک تجملات دیده نمی شوند ، در حال تحقق قدرتی هستند که طراحی داخلی می تواند در سفر خریدار داشته باشد.
مسیر سنتی برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی شامل آموزش رسمی ، تجربه کار و امتحانات قبولی است. با این حال ، بیش از یک راه برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی وجود دارد. شما همچنین می توانید یک دوره تحصیلی خود کارگردانی را شروع کنید ، به طور مستقل مطالب مشابه را مانند دوره هایی که در مدارس طراحی داخلی انجام می شود ، پوشش دهد.

  1. با حرفه آشنا شوید

اگر فکر می کنید ممکن است بخواهید یک طراح داخلی شوید ، احتمالاً حداقل کمی طراحی داخلی را انجام داده اید یا تماشا کرده اید که شخص دیگری این کار را انجام دهد. قبل از ثبت نام در مدرسه طراحی ، این حرفه را کمی بهتر بشناسید. به یک طراح داخلی سایه بزنید تا ببینید که کارهای روزانه آنها چیست و با طراحان برجسته در منطقه شما مصاحبه کنید تا احساساتی را که دوست دارند - و دوست ندارند - درباره شغل خود داشته باشید.
درک تفاوت بین طراحی داخلی و تزئینات داخلیبسیاری از افراد تصور می کنند که "طراح داخلی" و "دکوراتور داخلی" به معنای یک چیز مشابه هستند. در حالی که این حرفه ها واقعاً مشابه هستند ، اما از جهات اساسی متفاوت هستند.
طراحی داخلی:علم و هنر درک رفتار انسان برای ایجاد فضاهایی در یک ساختمان که کاربردی و از نظر زیبایی شناختی باشد.
تزئینات داخلی عبارتند از:مبله فضایی با مبلمان جذاب و تزئینات شیک.
تفاوت اصلی بین این دو حرفه در این است که یک طراح داخلی می تواند فضایی را تزئین کند ، اما یک دکوراتور داخلی فاقد دانش بنیادی مورد نیاز برای طراحی موثر است. طراحی فضای داخلی به روشهای خاصی برای شناسایی نیازهای مشتری و منابع موجود ، تحقیق و تحلیل روندهای فعلی و ادغام این دانش در فرایند طراحی خلاقانه نیاز دارد. طراحان فضایی را در درون سازه ایجاد می کنند که تجسم دقت فنی ، خلاقیت ، عملکرد و پایداری محیط زیست است.
طراحان داخلی باید:ثبت نام کنید یا مجوز بگیرید و آموزش و آموزش رسمی آنها را مستند کنید. برخی از ایالت ها برای نشان دادن صلاحیت و تجربه خود در طراحی داخلی ، به طراحان داخلی که تمرین می کنند دارای مجوز NCIDQ هستند ، نیاز دارند.
تزئینات داخلی:نیازی به آموزش رسمی نیست و مجوز لازم نیست.

2. یک مسیر را انتخاب کنید - آیا من نیاز به حضور در مدرسه طراحی داخلی دارم؟

اینکه شما برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی نیاز به آموزش رسمی دارید یا نه ، تا حد زیادی بستگی به نوع طراح شما می خواهد داشته باشید و در کدام ایالت می خواهید کار کنید. طراحی داخلی یک زمینه فوق العاده متنوع است ، بنابراین هر شغلی نیاز به مدرک ندارد. با این حال ، برخی از ایالت ها قبل از استفاده از عنوان طراح داخلی نیاز به مجوز دارند. سایر کشورها دستور می دهند که هیچ کار طراحی داخلی بدون مجوز انجام نشود. قوانین ایالتی خود را در مورد طراحی داخلی بررسی کنید و برای مقرراتی که ممکن است مسیر شغلی شما را راهنمایی کند ، از قبل برنامه ریزی کنید.
چه نوع شغلی را می خواهید؟اگر مایل هستید یک فضای داخلی برای طراحی شغل برای موسسات تجاری بدست آورید ، یا دوست دارید در پایان ساخت پروژه های مختلف نقشی داشته باشید ، احتمالاً برای شما مدرک رسمی لازم است. پذیرش در یک شرکت طراحی داخلی داخلی بدون داشتن مدرک بسیار دشوار است. بیشتر بنگاهها حداقل به مدرک لیسانس و مجوز نیاز دارند. اگر می خواهید سرانجام یک شرکت طراحی داخلی را هدایت کنید یا شرکت خود را راه اندازی کنید ، به طور کلی انتظار می رود که مدرک کارشناسی ارشد طراحی را داشته باشید.
اگر می خواهید در صنعت طراحی داخلی کار کنید اما لزوماً نمی خواهید یک طراح داخلی شوید یا یک شرکت طراحی خود را داشته باشید ، ممکن است نیازی به ادامه تحصیل در این رشته نداشته باشید. شما می توانید مسیر یادگیری مستقل خود را دنبال کنید تا همان اصول اصلی تدریس شده در مدرسه را یاد بگیرید و از تجربه و مهارت های خود برای به دست آوردن شغل طراحی داخلی استفاده کنید.
چه نوع شغلی را می خواهید؟اگر مایل هستید یک فضای داخلی برای طراحی شغل برای موسسات تجاری بدست آورید ، یا دوست دارید در پایان ساخت پروژه های مختلف نقشی داشته باشید ، احتمالاً برای شما مدرک رسمی لازم است. پذیرش در یک شرکت طراحی داخلی داخلی بدون داشتن مدرک بسیار دشوار است. بیشتر بنگاهها حداقل به مدرک لیسانس و مجوز نیاز دارند. اگر می خواهید سرانجام یک شرکت طراحی داخلی را هدایت کنید یا شرکت خود را راه اندازی کنید ، به طور کلی انتظار می رود که مدرک کارشناسی ارشد طراحی را داشته باشید.


3. یک مدرک طراحی داخلی کسب کنید

برای بسیاری از افراد علاقمند به دنبال شغل در طراحی داخلی ، این مسیر با آموزش رسمی آغاز می شود. برنامه آموزشی که شما انتخاب می کنید می تواند تأثیر بسزایی در فرصت های شغلی که در دسترس شما است ، داشته باشد. آموزش رسمی در زمینه طراحی داخلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند و بنگاه های مشهور می خواهند با طراحانی که دارای مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد خود هستند همکاری کنند.اهمیت حضور در یک مدرسه معتبر طراحی داخلیصدها دانشکده و دانشکده های ویژه برنامه های طراحی داخلی ارائه می دهند که تشخیص بهترین گزینه برای آنها برای دانش آموزان دشوار است. بسیاری از دانش آموزان هنگام انتخاب مدرسه طراحی ، هزینه و راحتی را در اولویت قرار می دهند ، اما مهمترین عامل اعتبار سنجی است. اعتباربخشی تضمین می کند که مدارس طراحی داخلی از معیارهای یکسانی برای پذیرش و پذیرش استفاده می کنند و می توانند نتایج آموزشی مشابهی را ارائه دهند.
برنامه های طراحی داخلی معتبر برای مزایایی از قبیل کمک های مالی فدرال و وام دانشجویی یا کمک به شهریه کارفرمایان واجد شرایط هستند. اگر می خواهید برنامه های طراحی را منتقل کنید ، می توانید با سهولت بیشتری این کار را از یک مدرسه معتبر به مدرسه دیگر انجام دهید - اگر موسسه آموزشی فعلی شما معتبر نیست ، اعتبارهای به دست آمده شما ممکن است به مدرسه جدید منتقل نشود.
آنچه در مدرسه خواهید آموختهنگام تحصیل در مدرسه طراحی داخلی ، برنامه درسی شما شامل طیف گسترده ای از دوره ها خواهد بود که به شما کمک می کند تا یک طراح داخلی کاملاً گرد باشید. بسته به مؤسسه آموزشی که شما برای تکمیل دوره تحصیلی خود در آن انتخاب کرده اید ، کلاسهای شما شامل موارد زیر است:
آشنایی با طراحی داخلیعناصر طراحیتاریخچه محیط زیست ساخته شدهترسیم و ترکیبطراحی سریع برای فضای داخلیطراحی پروتکل ها و رویه های نمایشگاهتئوری رنگ و کاربردچشم انداز و ارائهکدهای ساختمان و استانداردهاطراحی به کمک رایانهمنسوجاتمواد و برنامه هافلسفه طراحیمطالعات محیطیطراحی روشناییانسان شناسی فرهنگیشیوه های کسب و کارایجاد و ارائه نمونه کارهاسازمان فضاییپارچه و سبک مبلماندرمان با دیوار و کفروندها و تاریخچه طراحیاندازه گیری و پیش نویسرسم کفپوشطراحی ساختمان پایدارمنابع و مشخصات مواد

4- مهارت های لازم به طراحان داخلی را توسعه دهید

برای یک طراح داخلی مهم است که نیاز مشتری را برای ایجاد راه حلهای طراحی کاربردی و زیباشناختی بسیار مناسب درک کند. غالباً این مسئله باعث می شود تا طراحان به سمت یک بخش بازار یا طراحی تخصص ، مانند رستوران ها یا هتل ها گرایش پیدا کنند. موفقیت در حرفه طراحی داخلی شما تا حد زیادی به این بستگی دارد که چگونه می توانید نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید. برای انجام این کار ، شما باید مجموعه مهارت های مهم زیر را دراختیار داشته باشید:
خلاق و فنییک طراح داخلی باید توانایی تجسم اهداف مشتری و تبدیل آنها به یک محیط داخلی جذاب و کاربردی را داشته باشد. این طرح نه تنها باید جذاب به نظر برسد ، بلکه باید به رفتار سرنشینان فضا نیز توجه داشته باشد ، به قوانین و مقررات مربوط به ساخت و سازها رعایت کرده و از ایمنی و سلامتی آن سرنشینان محافظت کند.
طراحان از یک رویکرد سیستماتیک برای دستیابی به راه حل های طراحی داخلی استفاده می کنند که بر تجربه ساکنان در فضا تأثیر می گذارد. آنها از مفاهیم تئوری رنگ ، تکنیک های طراحی دو و سه بعدی و اضافه کردن عناصر حسی برای تعادل تجربه بصری و احشایی یک اتاق استفاده می کنند.
ارتباط حرفه اییک طراح داخلی باید در دیدار با افراد جدید و همکاری با طیف گسترده ای از شخصیت های مختلف بسیار راحت باشد. بسیار مهم است که طراحان از مهارت های ارتباطی کلامی ، تصویری و نوشتاری استثنایی برای همکاری با همکاران و مشتری برخوردار باشند.
به عنوان یک طراح داخلی ، می توانید انتظار داشته باشید که با معماران ، پیمانکاران ساخت و ساز و سایر ارائه دهندگان خدمات مرتبط که با شما در پروژه کلی همکاری می کنند ، نزدیک همکاری کنید. درک نقش آنها و چگونگی تأثیرگذاری آن بر شما در طی یک پروژه طراحی برای رسیدن به موفقیت آمیز در یک پروژه بسیار مهم است.
مدیریت پروژه یک طراح داخلی باید مهارت های مدیریت پروژه و برتر داشته باشد. از آنجا که به احتمال زیاد شما در بیش از یک پروژه همزمان با مهلت های سخت کار خواهید کرد ، این مهم است که شما توانایی مهارت های چند وظیفه را به خوبی و سازمان یافته داشته باشید.
در عین حال ، برای خرید مشتری جدید باید به طور فعال خود و خدمات خود را بازاریابی کنید. این اغلب شامل ایجاد پیشنهادات طراحی و ارائه تعهدات به مشتریان بالقوه است ، همه در حالی که وظایف مربوط به مشتریان فعلی خود را برطرف می کنید.

5. کسب مجوز NCIDQ

صدور گواهینامه NCIDQ متداول ترین آزمون صدور مجوز برای طراحان داخلی است و توسط شورای صلاحیت طراحی داخلی (CIDQ) اداره می شود. در ایالات متحده و کانداتا ، NCIDQ تنها ارزیابی صلاحیت ملی شناخته شده است و 27 ایالت نیاز به صدور گواهینامه برای طراحی داخلی دارد. این گواهینامه به طراحان داخلی اجازه می دهد مهارت ها و تجربه خود را هم برای مشتریان و هم برای کارفرمایان اعتبار دهند.
الزامات واجد شرایط بودنبرای اینکه واجد شرایط دریافت گواهینامه NCIDQ شوید ، باید مدرک طراحی داخلی را از یک مدرسه معتبر CIDA یا Non-CIDA دریافت کنید. اگر مدرک دانشگاهی یا مدرک معماری داشته باشید ، واجد شرایط شرکت در کنکور نیز هستید.
همچنین باید یک ساعت کار سابقه کار مستند داشته باشید. برای مدارک CIDA و Non-CIDA ، قبل از اتمام تحصیل می توانید 1760 درآمد کسب کنید ، اما برای کلیه 3520 ساعت تجربه کاری ، باید 1760 بعد از تحصیلات تکمیل شود. برای طراحان داخلی که دارای مدرک دانشگاهی 60 ساعته و افرادی که دارای مدرک معماری هستند ، 5،280 ساعت تجربه کار باید برای شرکت در آزمون NCIDQ تکمیل شوند. برای یک مدرک 40 ساعته همکاران ، به 74040 تجربه کاری واجد شرایط نیاز دارید.
امتحان چیست؟امتحان NCIDQ شامل سه بخش است - IDFX ، IDPX و امتحان عملی.
مباحث مربوط به امتحان شامل موارد زیر است:
استانداردهای ساخت و سازبرنامه طراحیهماهنگی پروژهسیستم ها و کدهای ساختمانمدیریت قراردادهماهنگی پروژهتمرین حرفه ایآزمون اصول طراحی داخلی (IDFX)این قسمت اولیه NCIDQ است و در دسترس افرادی است که مدرسه طراحی داخلی را به اتمام رسانده اند اما ممکن است تمام الزامات تجربه کار را برآورده نکند. 125 سوال متعدد وجود دارد؛ 100 مورد از آنها به طور سنتی نمره می گیرند ، و 25 سؤال آزمایشی که بدون سوالات هستند. اینها معمولاً به عنوان "سؤال های امتحانی" مورد استفاده قرار می گیرند که ممکن است برای امتحان سال آینده استفاده شود.
امتحان تقریباً سه ساعت طول می کشد و بین 200-800 نمره می گیرد. برای گذراندن نمره 500 یا بالاتر لازم است. هزینه تست IDFX 295 دلار به علاوه هزینه 225 دلار است.
آزمون حرفه ای طراحی داخلی (IDPX)این دومین امتحان NCIDQ است و فقط در دسترس طراحانی است که هم تحصیلات خود را تجربه کرده اند و هم تجربه کاری لازم را دارند. این شامل 175 سؤال چند گزینه ای ، 150 نمره و 25 بدون سانسور است. مدت زمان امتحان حدود 4 ساعت و نمره دهی برابر با IDFX است. هزینه کنکور 350 دلار است.
امتحان Practicumامتحان عملی امتحان نهایی NCIDQ است. داوطلبانی که هم تحصیلات و هم الزامات تجربه کار را گذرانده باشند واجد شرایط شرکت در این بخش از امتحان هستند. امتحان 120 سؤال دارد که همه آنها نمره می گیرند. هر کدام 1 امتیاز دارند و هیچ اعتبار جزئی داده نمی شود. هزینه کنکور 450 دلار و 225 دلار هزینه دارد.

6. گزینه های دیگر برای یک درجه طراحی داخلی

- مطالعه مستقلاگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک طراح داخلی شوید اما مسیر سنتی مدرسه طراحی برای شما مناسب نیست ، می توانید مطالعه مستقل کنید. ممکن است در برخی ایالت ها محدودیت های خاصی داشته باشید که می توانید بدون مجوز کار کنید ، و مجوز نیاز به آموزش دارد. با این حال ، بسیاری از فرصت های شغلی طراحی داخلی برای طراحان خودآموخته وجود دارد ، مشروط بر اینکه آنها همان مهارت های قوی را داشته باشند که یک فارغ التحصیل مدرسه طراحی انجام می دهد.
در اینجا مفاهیم اساسی که باید آنها را مطالعه کنید:
اصول طراحی داخلیکتاب ها را بخوانید و مطالب دیگری را مطالعه کنید که اصول طراحی داخلی را شامل می شود ، از جمله اصول رنگ ، نور ، مقیاس و مکان. بیاموزید که چگونه یک فضای را از مفهوم گرفته تا اتمام طراحی کنید.
ترسیم و چشم اندازبه عنوان یک طراح داخلی ، باید طرح هایی از ایده های خود را برای نشان دادن به مشتری ایجاد کنید. یادگیری چگونگی ترسیم به خوبی ، همچنین یادگیری نحوه استفاده از چشم انداز ضروری است. این مهارت ها به شما امکان می دهد تا یک اتاق با مبلمان متناسب با زوایای دقیق و قرار گیری را ترسیم کنید تا به طراحی طراحی خود حس دهید.
طراحی به کمک رایانهدر حالی که یادگیری مهارت در ایجاد طرح های ایده های طراحی شما بصورت دستی مهم است ، بنابراین یادگیری ابزارهای امروزی تجارت طراحی داخلی ، از جمله طراحی به کمک رایانه (CAD). CAD به شما امکان می دهد تا ایده های طراحی خود را در مدل های 2D یا 3D با رنگ ، بافت و سایر جزئیات ظریف ارائه دهید. با استفاده از فناوری واقعیت افزوده ، می توانید از یک فضا عکس بگیرید ، تصویر را در یک برنامه CAD بارگذاری کنید و در فضای واقعی و محدودیت های آن طراحی کنید.
معماری و تاریخچه طراحیبرای اطمینان از پیشینه بنیادی خوبی در طراحی و معماری ، مهم است که تاریخچه طراحی داخلی و هنرهای تزئینی و معماری را مطالعه کنید. معماری و طراحی معاصر و تمدنهای باستانی را که هنوز بر مفاهیم طراحی تأثیر می گذارند مطالعه کنید. درک اساسی از سبک مبلمان ، فرم های طراحی کلاسیک ، تزئینات در سنین مختلف و استفاده از نقوش را بدست آورید.
روشنایی داخلینورپردازی یکی از مهمترین مفاهیم در طراحی داخلی است ، بنابراین مطالعه کامل این حوزه ایده خوبی است. شما باید انواع مختلف نور ، چگونگی خم شدن و بازتاب نور و چگونگی استفاده از آن را برای جلب توجه به مهمترین قسمت های طراحی خود درک کنید. شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه از نور به صورت کاربردی استفاده کنید - نه تنها نور باید زیبایی شناسی طراحی شما را تکمیل کند ، بلکه باید مکمل رفتارهای افرادی باشد که از آن فضا استفاده می کنند.
استفاده از رنگرنگ باعث ایجاد احساسات شدید می شود و می تواند در طراحی های داخلی مورد استفاده قرار گیرد تا فضاهایی را فراهم کند که اهداف مختلفی را ارائه دهد. به عنوان مثال ، رنگ زرد معمولاً با غذا یا غذا خوردن همراه است و اغلب در رستوران ها و آشپزخانه ها استفاده می شود. آبی در حال آرامش است و قرمز انرژی زا است. روانشناسی رنگ را مطالعه کنید تا چرخ را یاد بگیرید و اینکه چگونه می توان از رنگهای مکمل و متضاد در یک طرح استفاده کرد تا عملکرد دیگری به فضای ایجاد شده اضافه کند. نیک کولندا یک راهنمای شگرف در مورد روانشناسی رنگ نوشت.
قوانین و قوانین محلیاگر برای یادگیری چگونگی طراح داخلی مشغول گذراندن دوره ای از مطالعه مستقل هستید ، ممکن است لازم نباشد که هنگام ساختن کدها و قوانین محلی ، فوق العاده ترسو باشید. با این حال ، شما هنوز هم باید درک اساسی در مورد برق و سیم کشی ، کدهای ساختمان و لوله کشی ، دیوارهای باربری و نحوه ارتباط آنها یا تأثیرگذاری بر روند طراحی یا طراحی نهایی خود داشته باشید.


7. ایجاد یک طراحی داخلی قانع کننده

چه شما به یک مدرسه طراحی داخلی داخلی بروید و یا یک دوره تحصیل مستقل را پشت سر بگذارید ، یکی از مهمترین دارایی های مربوط به حرفه شما ، سبد خرید شماست. نمونه کارها در طراحی داخلی مجموعه ای از عکس ها ، طرح ها و تابلوهای پارچه ای است که بهترین کار شما را به نمایش می گذارد. نمونه کارها شما نه تنها احساس مهارت در طراحی شما را به مشتری می دهد بلکه می تواند حرفه ای شما را نیز نشان دهد.
در اوایل کار خود ، تمام کارهای خود را در مجموعه خود خواهید گنجانید. با اتمام پروژه های بیشتر ، می خواهید بهترین کار خود را از طیف گسترده ای از انواع مختلف پروژه انتخاب کنید تا سازگاری خود را به نمایش بگذارید. حتما از هر پروژه ای که انجام می دهید با یک دوربین با کیفیت بالا عکاسی کنید. عکس های قبل و بعد ایده آل هستند.
از مشتریهای رضایت بخواهید که توصیفی کوتاه درباره تجربه خود در کار با شما بنویسند یا توصیه ای به شما ارائه دهند. اگر هنوز مشتری پرداخت نکرده اید ، پیشنهاد دهید برخی از کارهای طراحی داخلی را برای دوستان و خانواده خود انجام دهید تا چند پروژه شروع به نمونه کارها خود اضافه کنید.
قرار دادن نمونه کارها خود را به صورت آنلاینشما می خواهید یک نسخه سخت از نمونه کارها در طراحی داخلی و نسخه آنلاین داشته باشید. شما می توانید برای نمایش تصاویر دیجیتال از یک وب سایت با قالب رایگان استفاده کنید و تنظیمات آن سریع و آسان برای این نوع سایت ها است. می توانید طرح های خود را اسکن کرده و آنها را نیز بارگذاری کنید.
با رشد شغلی ، سبد آنلاین شما نیز افزایش می یابد. بعد از چندین پروژه اول ، کمی سرمایه گذاری کنید تا یک طراح وب ایجاد یک وب سایت اختصاصی نمونه کارها را برای شما ایجاد کند که با دریافت کار جدید می توانید به راحتی بروزرسانی کنید.


8- تجارت طراحی داخلی خود را شروع کنید

برای خلاقانه ترین کنترل بر حرفه خود و پروژه های طراحی داخلی که انجام می دهید ، باید در نظر داشته باشید که کار خود را شروع کنید. این می تواند برای کارآفرینان طراحی که چیز جدیدی برای ورود به بازار طراحی داخلی دارند ، دشوار اما فوق العاده باشد. در اینجا چند مرحله برای شروع کار تجاری طراحی داخلی خود ارائه می کنید.
مخاطب هدف خود را مشخص کنیدشناسایی مخاطبان مورد نظر شما اولین قدم برای به دست آوردن انواع پروژه های طراحی داخلی مورد نظر شماست. این مهم است که بفهمید مشتری ایده آل شما کیست ، چه چیزی به آنها انگیزه می دهد و اهداف آنها برای فضاهای آنها چیست. فکر نکنید که می خواهید برای همه افراد طرح هایی ایجاد کنید - در مخاطبان مستقر باشید و روی رقابتی بودن در آن منطقه متمرکز شوید. بدانید مشتریان شما از یک طراح داخلی چه انتظاری دارند و قصد ارائه آن را دارند.
راه حلهایی برای طراحی و مشکلات عملکردی تهیه کنیدبرای شروع یک تجارت ، ابتدا باید بتوانید راه حلی برای یک مشکل ارائه دهید. اینجاست که آشنا کردن با مشتریان ایده آل و نقاط درد آنها بسیار مهم است. شما باید درک کنید که در فضاهای داخلی آنها با چه مشکلی روبرو هستند و چه عواملی ممکن است آنها را برای دستیابی به کمک یک طراح داخلی سوق دهد. سپس ، برای این مشکلات راه حل ایجاد کنید. به مشتریان خود پیشنهادات طراحی داخلی و زیبایی را بدهید که نیازهای خاص آنها را برآورده سازد و متناسب با آن بتواند مشکلی را که در پیش گرفته اند حل کند.
نرخ های خود را تنظیم کنیدوقتی برای اولین بار مشاغل طراحی داخلی خود را شروع می کنید ، دانستن اینکه چه اتهامی را برای مشتری ها می گیرید ، دشوار است. به طور طبیعی ، در ابتدا کمتر از نرخ ساعتی هدف خود خواهید بود و وقتی تجربه می کنید ، می توانید نرخ های خود را بر این اساس بالا ببرید.
مدتی را برای تحقیق در مورد اینکه طراحان داخلی در منطقه شما چه اتفاقی می اندازند ، بگذارید. این رقبای شما هستند و شما می خواهید قیمت های شما مطابق با قیمت های شما باشد ، و تنظیم چیزهایی مانند تجربه و اندازه شرکت را تنظیم می کنید. هنگام کار روی پروژه ها ، یادداشت مفصلی در مورد چگونگی انجام هر مرحله از مراحل طراحی از ابتدا تا انتها یادداشت کنید. این می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که چقدر می خواهید به صورت ساعتی یا هر پروژه شارژ کنید. به یاد داشته باشید که هزینه های سربار خود را حساب کرده و کمی بیشتر به عنوان یک بافر اضافه کنید.
یک قرارداد مشتری ایجاد کنیدبرای هر مشتری که در آن کار می کنید ، مهم است که شما هر دو یک قرارداد یا نامه توافق نامه امضا کنید. این قرارداد باید انتظارات هر دو طرف را مشخص کند ، به ویژه چه خدماتی را ارائه خواهید داد و مشتری شما مبلغی را برای آنها پرداخت می کند. همچنین باید دامنه پروژه طراحی شما ، زمان مورد انتظار از اتمام و سایر جزئیات مهم که باید قبل از شروع کار مورد نظر قرار گیرند را شامل شود. یک قرارداد از شما و مشتری خود در برابر مشکلات احتمالی در طی مراحل طراحی محافظت می کند.9. برند خود را تأسیس کنیدبرندسازی برای هر صاحب مشاغل مهم است. شما به عنوان یک طراح داخلی انفرادی ، برند شما هستید. یک آرم با نام خود ایجاد کنید و از هدست های حرفه ای گرفته شده که می توانید در کارت ویزیت و سایر مواد بازاریابی استفاده کنید. مشتریان شما نه تنها خدمات طراحی داخلی شما را خریداری می کنند ، بلکه می توانند یک تجربه عالی را نیز بپردازند. اطمینان حاصل کنید که این در مارک تجاری شما اتفاق می افتد.
نام تجاری شما باید حرفه ای ، جذاب و بی نظیر باشد. این باید توجه مشتریان بالقوه را در بازار هدف شما جلب کند و به سرعت پیام اصلی شما را به شما ارتباط دهد.


9- طراحی سایت

یک وب سایت کاربر پسند ایجاد کنید که در مورد خدمات شما بحث کند ، ویژگی های توصیفات مشتری و عملکردها را به عنوان نقطه اصلی تماس با مشتریان بالقوه علاقه مند به طرح های شما ارائه دهد. شما فضایی در سایت خود خواهید داشت تا بهترین طراحی های خود را به نمایش بگذارید ، اما مشتریان باید بتوانند بیشتر از یک نمونه کار آنلاین ساده با وب سایت شما به عنوان یک کارآفرین ارتباط برقرار کنند.
یک فضای کاری اختصاصی ایجاد کنیدجنبه مهم دیگر برای شروع یک کار طراحی داخلی تصمیم گیری در مورد محل کار شما است. شما باید فضای مورد نظر خود را طراحی کنید که عملکرد خوبی برای پروژه هایی که در آن کار خواهید کرد ، باشد. یک فضای اختصاصی برای رایانه خود و همچنین فضای ذخیره سازی و یک میز کاردستی برای طراحی و کار با پارچه ها ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای حرکت دارید و روشنایی شما درجه یک است. بسته به منابع موجود و اهداف شغلی خود ، می توانید فضای اداری را خریداری یا اجاره کنید ، یا یک دفتر خانه ایجاد کنید.
نام تجاری خود را به بازار عرضه کنیدمتأسفانه ، بیشتر مشتریهای ایده آل شما قصد ندارند شما را به تنهایی پیدا کنند. برای اطمینان از اینکه تجارت شما در اجتماع شما بسیار مشهود است ، باید مارک تجاری خود را به روش های مختلفی بازاریابی کنید. موثرترین اشکال بازاریابی برند برای طراحان داخلی شامل موارد زیر است:
بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی بسیار جستجو شده در صنعت طراحی داخلیبا درگیر شدن با مشتریان بالقوه در بازار خود ، در رسانه های اجتماعی به دام بیفتیدتبلیغات استراتژیک تبلیغات Google (PPC) و تبلیغات اجتماعی را منتشر کنیدشرکت در رویدادهای شبکه در منطقه شما ، مانند نمایشگاههای تجاریپیوستن به انجمن های معروف طراحی داخلیبازاریابی یک فرایند مداوم برای تجارت داخلی شما است. در حالی که ایجاد کارت ویزیت و چند حساب رسانه های اجتماعی آغاز خوبی است ، باید در مورد نحوه ادامه بازاریابی برند خود با گذشت زمان استراتژیک باشید.
روابط با پیمانکاران و تهیه کنندگان برقرار کنیددر خط کار خود به عنوان یک طراح داخلی ، با تامین کنندگان و پیمانکاران به طور منظم در تماس خواهید بود. هدف خود را تنظیم کنید تا روابط حرفه ای و محکمی را با شرکت ها و افرادی که با آنها کار می کنید ایجاد کنید ، بنابراین می توانید ارتباطات قابل اطمینان داشته باشید که در صورت نیاز به شما نیازهای شما را تحویل دهد.
روابط حرفه ای شما می خواهید برای تسهیل کردن شامل مواردی با پیمانکاران عمومی ، توزیع کنندگان لوازم خانگی ، تأمین کنندگان نساجی و تامین کنندگان کابینت و کانتر شوید. هرچه ارتباطات بیشتری در صنعت شما برقرار شود ، کار شما آسانتر خواهد شد.


10. پیگیری مجوزهای اضافی

متوقف کردن آموزش رسمی یا مستقل شما به عنوان یک طراح داخلی ، حرفه شما را در زمین بازی امروز محدود می کند. ادامه تحصیل و پیگیری گواهینامه های اضافی ، بخش مهمی از نشان دادن مشتری است که شما متعهد به ماندن در کنار ترین جریان های طراحی داخلی و ارائه خدمات درجه یک هستید. گواهینامه های اضافی که باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:
دارای گواهینامه متخصص سالخوردگیاین گواهینامه برای طراحان داخلی است که می خواهند به طور خاص در بخش پیری در محل کار کنند. تعداد فزاینده ای از سالمندان می خواهند با افزایش سن در خانه های خود بمانند و نیاز به خدمات بازسازی مسکونی برای ایجاد فضاهای کاربردی برای نیازهای متغیر خود دارند. متخصصان معتبر در سالخوردگی به طراحی فضاهای بازسازی شده برای دسترسی به ویلچر ، کم بینایی و… کمک خواهند کرد.طراح داخلی معتبر بهداشتییک طراح داخلی معتبر بهداشت و درمان به طور خاص بر ایجاد فضاهای زیبایی شناختی و کاربردی در صنعت مراقبت های بهداشتی متمرکز است. پروژه های طراحی معمول شامل اتاق انتظار در بیمارستان ها ، اتاق های معاینه در مطب پزشکان ، آزمایشگاه ها و سایر مراکز درمانی است.
اعتباربخشی طراحی مبتنی بر شواهدطراحی مبتنی بر شواهد ، یک تئوری طراحی داخلی است که در طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله اما محدود به مدارس و مراکز مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این امر بر استفاده از شواهد ایجاد شده برای طراحی فضاهای داخلی برای دستیابی به یک نتیجه خاص متمرکز است. به عنوان مثال ، طراحی مبتنی بر شواهد در یک کلاس مدرسه ممکن است نشان دهد که قرار دادن تخته سفید در یک منطقه خاص از اتاق باعث افزایش فاصله توجه دانش آموزان می شود.
اعتبار حرفه‌ای LEEDطراحی و ساخت و سازهای سازگار با محیط زیست و پایدار در حال افزایش است. اعتبار LEED به مشتریان و بنگاههای طراحی داخلی نشان می دهد که به بخش ساختمان سازی سبز و طراحی پایدار متعهد هستید. از آنجا که صنعت ساختمان همچنان به اولویت بندی رویه های ساختاری و طراحی سالم از نظر زیست محیطی ادامه می دهد ، این صدور گواهینامه برای طراحان داخلی که می خواهند در حاشیه صنعت بمانند ، ضروری است.
WELL معتبر حرفه ایموسسه بین المللی ساختمان WELL رهبری در جنبش در سراسر جهان برای استفاده از مهارت های طراحی و ساخت و ساز برای ایجاد تغییر در جوامعی است که به پیشرفت مردم کمک می کند. یک حرفه ای معتبر WELL قادر به درک این موضوع است که چگونه همه چیز در یک ساختمان ، از جمله طراحی آن ، می تواند بر راحتی انسان تأثیر بگذارد ، سلامتی و سلامتی را بهبود ببخشد ، و روی گزینه های مختلف تأثیر بگذارد.


برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی آماده هستید؟

طراحی داخلی برای افرادی که دارای ذهنیت خلاق و فنی هستند می تواند یک حرفه فوق العاده با ارزش باشد. این که آیا شما یک مدرک را در یک مدرسه طراحی داخلی سنتی دنبال می کنید یا به مطالعه مستقل می پردازید ، یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی گامی در جهت انجام آینده کاری است که دوست دارید انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد