دکوراسیون و طراحی داخلی

وبلاگی برای آموزش دکوراسیون و طراحی داخلی مسکونی، تجاری، اداری

دکوراسیون و طراحی داخلی

وبلاگی برای آموزش دکوراسیون و طراحی داخلی مسکونی، تجاری، اداری

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از گزینه های بسیار مناسب و ایده آل برای تقسیم بندی فضای اداری و پارتیشن بندی اداری می باشند. پارتیشن های شیشه ای دارای تنوع و طرح های گوناگون بسیاری می باشند و خواهان بسیاری در دفاتر اداری دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن های شیشه ای در دکوراسیون اداری دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از پارتیشن شیشه ای تک جداره، دو جداره، فریم لس، فریم دار، ثابت و متحرک و غیره.

  ادامه مطلب ...

مزایای مشارکت در ساخت

مزایای مشارکت در ساخت

مزایای مشارکت در ساخت

آیا مشارکت در ساخت مزایایی دارد؟

در صورتی که شما صاحب ملک قدیمی و فرسوده هستید که توانایی مالی و مهارت لازم در بازسازی آن را ندارید، یا اگر صاحب زمینی هستید که پول کافی برای ساخت آن را ندارید. یکی از بهترین قراردادها برای شما قرارداد مشارکت در ساخت می باشد.

مشارکت در ساخت در صورتی که نکات احتیاطی را رعایت کنید و به همه قوانین و مقرارات آن واقف باشید، فواید بسیاری برای شما به ارمغان می آورد.

این مزایا شامل افزایش سرمایه، استحکام بنا، زیبایی بنا و … می باشد که در این اینجا به تعدادی از این مزایا می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

ایده های تاثیرگذار در دکوراسیون ادرای


دکوراسیون اداری همه چیز در مورد بهره وری ، سازماندهی و استفاده بهینه از فضا است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار خود لذت ببرید. از سازمان دهنده های میز و لوازم جانبی گرفته تا فضاهای دنج کنفرانس ، این راهنما ایده های خلاقانه طراحی دکوراسیون دفتر و ایده های دفتر کار خانگی را به شما می دهد تا بتوانید از آن در خانه یا محل کار خود استفاده کنید.  ادامه مطلب ...

چرا طراحی دکوراسیون اداری مهم است؟


چرا دکوراسیون اداری دفتر شما مهم است؟

آیا می خواهید بهترین کارمندان را به سازمان خود جذب کنید؟ آیا خودتان را در رقابت برای استعدادهای برتر در بازار کار داغ می بینید؟ آیا به دنبال کاهش نرخ گردش کارمندان خود هستید؟ این روزها تنها حقوق و دستمزد یا غرامت مالی تنها عاملی نیست که کارمندان را به محل کار سوق می دهد. بهترین کارمندان امروز خواستار محل کار هستند که خلاقیت ، همکاری و ارتباطات را تحریک کند و در عین حال استرس و اضطراب را کاهش دهد. این به ویژه برای هزاره ها صدق می کند اما در مورد افراد در گروه های سنی دیگر نیز صادق است.

علاوه بر ترجیح کارمندان ، طراحی داخلی دفتر شما به یک دلیل دیگر مهم است: این به طور مستقیم بر بهره وری کارکنان تأثیر می گذارد ، که مستقیماً بر خط اصلی سازمان شما تأثیر می گذارد. در حالت ایده آل ، شما یک محل کار می خواهید که به مردم اجازه دهد هر زمان که لازم باشد تمرکز و تمرکز داشته باشند و هر زمان که لازم باشد همکاری و ارتباط برقرار کنند. شما همچنین می خواهید یک محل کار از نظر جسمی و روحی راحت باشد تا افراد بتوانند عملکرد خود را به بهترین شکل انجام دهند. این همان چیزی است که امروزه روندهای مدرن طراحی دفتر سعی در دستیابی به آن دارند.

رویکردهای طراحی دکوراسیون اداری

ایجاد چشم انداز

هنگامی که به طراحی مجدد دفتر کار خود نگاه می کنید اولین جایی که می توانید شروع کنید برگزاری یک کارگاه رهبری یا جلسه توجیهی است. از طریق این جلسه ، ما تیم هایی را معرفی خواهیم کرد که دفتر شما را به یک محل کار بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کنند که اخلال در تجارت شما را به حداقل می رساند. ما یک خلاصه کلی روشن ایجاد خواهیم کرد که پایه و اساسی برای توسعه یک طراحی مطب بهینه شده است.

تحقیقات محل کار

ما از طریق ترکیبی از تخصص ، تکنیک های جذب کاربر و تحقیقات کاربردی ، به سازمان ها کمک می کنیم تا عوامل قابل اندازه گیری تجاری را که رفتار کارمندان را با نتایج کسب و کار پیشرفته پیوند می دهد ، کشف کنند ، که منجر به افزایش روحیه کارکنان ، بهره وری ، نرخ فرسایش و در نهایت سودآوری می شود.

برنامه ریزی بلوک

در طی این مرحله از مراحل طراحی دفتر ، ما با تولید طرح های بلوکی که نشان می دهد چگونه می توان فضای شما را برای گرفتن بهترین نتیجه از منابع خود اختصاص داد ، شروع خواهیم کرد. اگر هنوز درباره ساختمان تصمیم نگرفته اید ، یک طرح بلوک به شما کمک می کند تا مناسب بودن لیست کوتاه خود را ارزیابی کنید.

طراحی مفهومی

ما معتقدیم که هر مرحله از طراحی دفتر را با شما همراه می کنیم ، از ایده کامل تا پایان کار. طراحان ما طرح های مرحله اول را تولید می کنند ، در طرح تجدید نظر می کنند ، و هنگامی که شما از نقاشی های مفهوم رضایت دارید ، می توانیم یک تجسم سه بعدی از محل کار شما ایجاد کنیم.

طراحی جزئیات

پس از توافق نقشه های فضایی ، ما آماده تهیه یک بسته کامل طراحی دکوراسیون اداری می شویم که شامل نقشه های طبقه ، تمام قطعات نجاری و نقاط چای ، همراه با نقشه های مکانیکی و الکتریکی است. در این مرحله ، ما همچنین انتخاب مشخصات و پایان کارها از جمله مبلمان را نهایی خواهیم کرد و اطمینان حاصل خواهیم کرد که تیم ما آماده است تا در سایت به طور مستقیم کار کند.

تمام کننده

برای ارائه مقرون به صرفه ترین راه حل برای طراحی دکوراسیون اداری شما ، ما محصولات مناسب را انتخاب می کنیم که محل کار شما را زنده می کند. ما با شما کار می کنیم تا پارچه ها ، بافت ها ، وسایل و اثاثیه را از طریق کارگاه ها ، بازدید از نمایشگاه و گشت و گذار در دفاتر دیگر که طراحی کرده ایم ، انتخاب کنیم.


کدام تم طراحی دفتر برای شما بهتر است؟

همانطور که تصمیم می گیرید کدام یک از عناصر طراحی مدرن فوق را در بازسازی دفتر بعدی خود بگنجانید ، می خواهید نه تنها تأثیر آنها بر انگیزه ، سلامتی و بهره وری کارمندان خود را ، بلکه هزینه اجرای این عناصر را نیز در نظر بگیرید.

علاوه بر این ، امروزه فناوری برای نصب دستگاه های سنسور موقتی در چندین مکان در سرتاسر محل کار فعلی شما وجود دارد تا مناطقی را که بیشترین استفاده را در محل کار خود دارند ، شناسایی کند ، که می تواند اطلاعاتی راجع به نحوه استفاده از آن مناطق فراهم کند. این بینش می تواند نوسازی دفتر بعدی شما را راهنمایی کند.

اگر هزینه های طراحی دکوراسیون اداری و فن آوری سنسور در حوزه تخصص شما نیست ، می توانید یک طراح داخلی دفتر استخدام کنید تا فضای کاری مناسب برای شرکت یا سازمان خود را متناسب با اهداف و ارزشهای شرکت شما طراحی کند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید یک طراحی دکوراسیون اداری مانند RI Group ، که از روند طراحی مدرن امروزی و دلیل اهمیت آنها برای سلامتی ، انگیزه و بهره وری نیروی کار شما آگاه است. یک طراح داخلی دفاتر مطبوع همچنین روابط کاری خوبی با فروشندگان ساخت و ساز با کیفیت بالا خواهد داشت که این اطمینان را می دهد که پروژه بازسازی دفتر یا ساخت و ساز شما به طور شایسته ، به موقع و با بودجه انجام می شود.

10 اصل حرفه ای طراحی دکوراسیون اداری

وقتی صحبت از اصول طراحی دکوراسیون اداری می شود ، درک بهترین روش های طراحی اداری برای ایجاد فضایی دنج و الهام بخش میتواند این اصول را پیاده سازی کند. تغییر دکوراسیون دفتر کار شما می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد که بدون توجه به روندهای فعلی دکوراسیون اداری ، می توان به راحتی آن را جستجو کرد زیرا جای بحث زیادی وجود دارد.

با این حساب ، ما در حال بررسی 10 اصل حرفه ای طراحی دکوراسیون اداری برای سال 2020 هستیم که توسط طراحان داخلی Décor Aid در نظر گرفته شده است تا به شما کمک کند با سهولت و با سبک کاملاً حرفه ای و امتحان شده ، از محل کار خود نهایت استفاده را ببرید.  ادامه مطلب ...