همه ما می دانیم که قرار گرفتن در یک فضای راحت و جذاب نقش مهمی در روحیه و بهره وری کلی ما دارد ، اما آیا می دانید یک فضای اداری با طراحی مناسب می تواند در موفقیت تجارت شما تأثیر بگذارد؟ یادگیری نحوه تزئین مناسب دفتر کار می تواند تأثیر شگرفی در تجارت شما داشته باشد.
دفاتر پربازده ، راحتی خانه را با یک تصویر حرفه ای تجاری متعادل می کنند. با نام مستعار یک محیط شیک و پر از رنگ ، زندگی و الهام ، منجر به ایجاد یک محیط شاد و سالم برای کار اعضای تیم شما می شود.
ایده های طراحی دفتر شما باید ارزش های شرکت شما را به گونه ای تجسم بخشد که به همه افراد محل کار احساس خوبی برساند. شما نمی خواهید افرادی که با اولین برداشت بد وارد دفتر می شوند ، زیرا طراحی دفتر به لیفت صورت نیاز دارد.
از این 10 ایده دکوراسیون اداری استفاده کنید تا دفتر خود را با عناصری تزئین کنید که هر روز شما و تیمتان را با بازده ، الهام و انگیزه بالا نگه می دارد. ادامه مطلب ...
این روزها ، در بیشتر اداره ها و شرکت ها پارتیشن بندی اداری به عنوان جایگزینی برای دیوارهای دائمی است. این به این دلیل است که پارتیشن های اداری مزایای بی شماری دارند. یکی از سودمندترین ویژگی های پارتیشن اداری این است که هنگام انتقال کل مبلمان اداری به مکان جدید بسیار مفید و مفید است. همچنین منظره ای جادار و جذاب به دفتر کار می بخشد.
در زیر مهمترین مزایای پارتیشن های اداری توسط بهترین شرکت دکوراسیون اداری توضیح داده شده است.
پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصههای مختلف زندگی کاملاً پیداست. البته پیشرفت تنها به این عرصهها محدود نشده و در زمینههای مختلف هنری و اجتماعی انسان مدام در حال پیشرفت است. لذا کاملاً طبیعیست که ببینیم این پیشرفت و پیشروی در صنعت دکوراسیون اداری نیز خودش را به خوبی نشان دهد. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله با نگاهی تازه به مبحث دکوراسیون شرکت بپردازیم.
در واقع قصد ما از ارائهی این مطالب کمک به درک بیشتر در خصوص اهمیت دکوراسیون در شرکتهای خصوصی و بهویژه استارتآپها میباشد. اگر شما هم مدیر یک شرکت هستید و قصد دارید یک دکوراسیون اداری مناسب برای محل کار خود انتخاب کنید، حتماً این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.
بهبود و بالا بردن کیفیت دکوراسیون شرکت
با توجه به توصیفاتی که در بخش قبل ارائه شد، دکوراسیون شرکت بهنوعی سرمایهگذاری تلقی میشود. در حقیقت میتوان این فاکتور را بخش مهمی از فرایند تبلیغیتان نیز دانست. در این خصوص در بخش بعد (دکوراسیون اداری، ویترین کسبوکار شماست) بیشتر بحث خواهیم کرد.
به این ترتیب شما باید تلاشتان را کنید تا بهترین دکوراسیون را با توجه به نوع فعالیت خود و جامعهی آماریای که به شما مراجعه میکنند طراحی و اجرا کنید. از طرفی به کار بردن برخی ایدههای نو میتواند بین طراحی اداری شما و اغلب شرکتهایی که توجهی به این مسائل ندارند تفاوت ایجاد کند. اما چه ایدههایی؟
از چه ایدههایی میتوان در دکوراسیون اداری بهره برد؟
ببینید وقتی از بهکار بردن ایدههای دکوراسیون اداری مدرن و نو میگوییم، منظورمان این است که باید به المانهایی که در انواع دکوراسیونها وجود دارند چیزی جدید اضافه کنید. برای مثال شما بخشهای مختلفی نظیر اتاق مدیریت، کانتر منشی، اتاق کارمندان، سرویس بهداشتی و … را در شرکت خود دارد.
اینها بخشهای اصلی یک شرکت هستند. اگر شما بخواهید دکوراسیونی متمایز داشته باشید، باید بتوانید با توجه به نیاز مشتری فضایی را برای بهرهی بیشتر آنها فراهم کنید. البته این موضوع رابطهی مستقیمی با ردهی سنی و دیگر موارد مربوط به مشتریانتان دارد.
برای مثال اگر مشتریان و مراجعان شما از ردهی سنی کودک و نوجوان هستند، میتوانید با تعبیهی فضای بازی گام مثبتی در جلب توجه مشتریان بردارید. یا برای افراد مسنتر اتاق استراحت میتواند گزینهی مناسبی باشد. چنین گزینههایی به مراجعین احساس اهمیت را القا میکند و این مسئله که شما آنها را تنها به عنوان منابع درآمدی خود نمیبینید بسیار خوشایند است.
پخش موسیقی هماهنگ با فضای کاری، نصب نمایشگر و پخش فیلمهای مناسب برای افراد، تعبیهی محلهای مناسب و بهداشتی برای پذیرایی از افراد و … میتواند از جملهی این موارد باشند.
دکوراسیون شرکت، ویترین کسبوکار شماست
اما چرا باید این اندازه به این مسائل توجهی کنید؟ بیایید کمی عقبتر برویم. به مثالی که در خصوص ادارات دولتی گفتیم بیشتر فکر کنید. آیا مراجعه به شما تنها راهحل مشتریست. آیا مشتری نمیتواند خدماتی که شما ارائه میدهید را در محلی دیگر و از شرکتی دیگر دریافت کند؟ اگر اینطور است پس شما یکی از انتخابهای مختلف هستید و به راحتی میتوانید کنار گذاشته شوید. پس بهتر است با بهرهمندی از یک طراحی دکوراسیون اداری خوب و ایجاد فضایی راحت برای مراجعین از این مسئله پیشگیری کنید.
این یک جنبهی ماجراست. گاهی ممکن است شما انحصاراً در یک شهر در حال ارائهی خدمات خاصی باشید. این مسئله نباید سبب شود تا از این موقعیت سوءاستفاده کرده و آنچنان که شایسته است به مشتری خدمات ندهید. چرا که هر مراجعهکننده خود نقش یک تبلیغکنندهی مثبت یا منفی را برای شما ایفا میکند. در صورت رضایت، او میتواند راهی به سوی مراجعهی افراد بیشتر و … باشد.
طراحی دکوراسیون شرکت را از کجا شروع کنیم؟
حال که با اصول مورد توجه در دکوراسیون شرکت آشنا شدید، بهتر بدانید که از کجا باید کارتان را شروع کنید. برای آنکه بتوانید یک دکوراسیون شرکت خوب داشته باشید باید به سراغ یک شرکت طراحی و اجرای حرفهای دکوراسیون اداری بروید.
شرکتهای مختلفی نظیر آرکا در این عرصه فعال بوده و خدمات ارزندهای را به مشتریان خود ارائه میکنند. این شرکتها با توجه به سابقهی درخشان و تجربهی کافی در زمینهی طراحی انواع دکوراسیونها میتوانند مشاورههای راهگشایی در خصوص طراحی، انتخاب المانها و اجرای دکوراسیون در اختیارتان قرار دهند.